[INFO] TIPS UNTUK MEMBUAT PROJEK RENOVASI MURAH | PROJEK RENOVASI MURAH SERDANG

 Kerap sangat Abang Adi bagi update mengenai cerita-cerita dari client dan sekali-sekala Abang Adi ingin berikan sedikit selingan mengenai tips dan tricks dalam apa jua perkara berkenaan besi, renovasi dan lain-lain. Nanti kalau banyak sangat cerita mesti bosan dibuatnya jadi tak salahkan kalau Abang Adi ingin berkongsi mengenai tips untuk membuat projek renovasi murah. Dalam tips ini akan ada beberapa perkara yang perlu ditekankan agar anda dapat mengambil manfaat didalamnya. Jadi perkara ini sekadar perkongsian, pada Abang Adi tiada yang salah mahupun betul, sekadar perkongsian pada anda yang ingin tahu lebih dan ilmu yang berguna. Jadi kalau ada yang ingin berkongsi boleh juga sertakan sekali info agar mungkin Abang Adi sendiri dapat melaksanakan info tersebut.

tapak binaan bagi tujuan projek renovasi murah

Sebelum membuat pemilihan projek renovasi murah, pastikan budget anda ada dan mencukupi bagi tujuan tersebut. Kerap kali Abang Adi kedengaran dari rakan-rakan mahupun pelanggan sendiri bahawa budget sentiasa tidak mencukupi dan tidak bersedia untuk sebarang perubahan. Sebagai seorang pengguna, kita seharusnya memeriksa dahulu apa yang ingin kita lakukan seperti contoh ingin membuat projek renovasi murah Serdang, perlu letakkan budget yang realistik dan perlu ada sekurang-kurangnya 30% lebih dari budget yang ditetapkan. Jika kos projek renovasi murah memakan kos RM20,000 maka pada anda seharusnya bersedia dengan budget RM26,000 dimana RM6,000 tersebut adalah dari 30% jumlah persediaan jika perlu. Hal ini kerana kos yang dikira kebiasaanya adalah angaran kasar dan berkemugkinan berlaku perubahan, Abang Adi sendiri kerap meletakkan harga setelah membuat ukuran terakhir agar mudah untuk pelanggan tahu mengenai projek renovasi murah.

ikatan pada kerangka projek renovasi murah Serdang 

Setelah mengenakan budget yang betul, kontraktor seharusnya membentangkan idea awalan yang kena pada selera pelanggan. Idea ini bertujuan memberi gambaran pada projek renovasi murah Serdang yang bakal dijalankan. Kebiasaanya khidmat Draftman diperlukan agar memudahkan lukisan plan dibuat pada pelanggan. Projek renovasi murah ini juga seharusnya kene pada setiap keinginan pelanggan justeru jika idea mereka tidak selari atau memakan kos yang banyak, kaedah alternatif harus diberikan kepada mereka agar kerja projek renovasi murah dapat berjalan dengan lancar. Kebiasaan Abang Adi akan tahu dahulu apa idea awalan yang pelanggan inginkan dan dimasukkan sekali idea yang Abang Adi berikan agar ia selari dengan idea awalan pelanggan.

memasukkan bahan konkrit pada projek renovasi murah

Selain itu, anda juga seharusnya mendapat update secara berkala dari kontraktor anda agar mereka tidak terlepas dari tarikh akhir pemasangan atau penyiapan kerja mereka. Kaedah ini dipanggil sebagai Ghan-Chart dan ia seharusnya dikongsikan kepada pelanggan mengenai progress kerja sepanjang projek renovasi murah Serdang yang dilaksanakan. Abang Adi akan sediakan group dalam Whatsapp bagi tujuan update semasa kerja kepada para pelanggan agar mereka dapat lihat setiap hasil kerja yang dilaksanakan. Juga disarankan agar anda untuk datang ke tapak binaan secara berkala bagi tujuan penilaian secara fizikal jika perlu.

projek renovasi murah selesai 
Pada anda diluar sana yang masih memusing mencari tempat untuk memasang projek renovasi murah dan projek renovasi murah Serdang, kini anda tidak perlu susah dan hanya perlu TEKAN LINK dibawah atau SMS/Call pada nombor 017-6077844 (Abang Adi)
.
.
Page (OZO Group Puchong): https://web.facebook.com/SmartGateMetal/
.
Ingat OZO Group, “Pantas dan Tuntas”
.
#smartgate #smartpergola #smartawning #smartgrill #smartrenovation #smartmarketing #ozogroup #ozogrouppuchong #ozogroupcreativemarketing #ozogrouprenovation #renovation #marketing #bandarsaujanaputra #puchong #shahalam #damansara #kinrara #bangi #kajang #serdang #serikembangan #klang #semenyih #ampang #cheras #kualalumpur #selangor
.
Update demi update Abang Adi cuba berikan kepada anda semua kerana Team Ozogroup ingin sampaikan segala berita menarik kepada anda dan promosi-promosi yang jauh lebih manfaat khas kepada pelanggan kami. Nasib Abang Adi ada bersama Ozogroup Creative Marketing yang sentiasa berikan kerahan tenaga sepenuhnya dalam menyampaikan berita-berita ini kepada anda, kini dengan Ozogroup Creative Marketing, Abang Adi rasa lebih yakin dengan strategi pemasaran Ozogroup Creative Marketing kerana lebih jitu dan telus dalam apa jua strategi perniagaan. Jadi jangan lepaskan peluang ini untuk bersama Ozogroup Creative Marketing kerana ada banyak manfaat yang bakal anda peroleh.

.

Created by: OZO Group Creative Marketing (010-2680180)




No comments:

Post a Comment