[DONE] KEKUATAN SERTA KETAHANAN GRILL TAHAN LAMA | GRILL TAHAN LAMA PUCHONG

Kekuatan Grill tahan lama dari Team Ozogroup memang menjadi buah mulut ramai pihak yang telah menggunakanya. Kami bersyukur kerana tahap kualiti serta servis pembuatan kami di Ozogroup sentiasa disukai ramai dan ia sudah menjadi sebahagian daripada Key Performance Index (KPI) kami bagi tujuan penjagaan kualiti untuk projek yang mendatang. Abang Adi sendiri kerap turun ke padang untuk memastikan setiap pergerakan staff yang membuat kerja disamping mengambil kira kebajikan Team Ozogroup yang wajar dijaga. Grill tahan lama menjadi sebahagian daripada projek mega Abang Adi kerana kami hanya inginkan yang terbaik kepada pelanggan agar setiap Grill tahan lama Puchong sentiasa berketahanan tinggi dan kemas setelah selesai dipasang.

pengukuran bahan pada Grill tahan lama Puchong

Memang wajar sekali untuk proses ini memakan masan lingkungan satu ke dua minggu kerana dimulai dengan persetujuan pembuatan Grill tahan lama dari pihak pelanggan, speerti contoh Puan Natasha yang bersetuju untuk membuat Grill tahan lama Puchong. Setelah bersetuju maka beberapa pemeriksaan dilaksanakan bagi tujuan ukuran dan kesesuaian bahan untuk bahagian tertentu. Selesai segala itu, maka rekod ukuran dihantar ke Team ozogroup bagi proses pembuatan yang dimulakan dengan bahan terpilih dari aluminium bergrade tinggi dan pemotongan bahan tersebut. Penyambungan bahan dilaksanakan oleh juru kimpal yang mempunyai pengalaman lebih 10 tahun dalam industri. Setiap penyambungan diteliti dengan jitunya kerana segala penyambungan perlu kekemasan yang amat teliti agar tidak kelihatan buruk kelak.

penelitian pada Grill tahan lama

Apabila semua penyambungan selesai, Team Ozogroup akan melakukan proses pelicinan atau Grinding, proses ini bertujuan untuk melicinkan permukaan Grill tahan lama Puchong yang mempunyai banyak kesan tajam pada penjuru serta membuang kesan kimpalan yang berlebihan. Proses ini memakan masa yang agak lama kerana akan diteliti oleh Team Ozogroup sendiri serta Abang Adi sendiri akan lihat segalanya berjalan dengan lancar. Diselangi dengan mengecat atau powder coating, bergantung pada pelanggan, Abang Adi perlu memastikan setiap kawasan Grill tahan lama di sembur dengan cat secara kemas dan tidak terlalu tebal. Proses menecat ini memang nampak  mudah pada segelintir orang, akan tetapi jika tidak dikawal dengan baik, maka cat akan menjadi mudah tanggal serta kekemasan yang diharapkan akan luntur.

gambaran Grill tahan lama Puchong untuk pintu hadapan

Setelah selesai mengecat, Pemasangan akan dibuat setelah cat dikeringkan. Grill tahan lama Puchong akan dibawa kerumah Puan Natasha bagi tujuan pemasangan. Grill tahan lama tersebut akan dibungkuskan dahulu sebelum dihantar ke tempat pemasangan bagi tujuan mengelak dari tercalar dan rosak dari kesan hempakan semasa proses penghantaran. Pemasangan yang dimulakan dengan Grill tahan lama di bahagian dapur kerana bahagian dapur merupakan bahagian yang paling mudah berkatan dan perlu penelitian mendalam. Bahagian yang paling rapat dengan singki akan diberikan coating cat paling tebal serta dipasangkan silicon agar tidak berkarat dengan cepat. Selesai didapur, pemasangan Grill tahan lama akan diteruskan dibahagian bilik mandi dan disudahi dikawasan bilik tidur dan ruang tamu. Jelas proses pemasangan Grill tahan lama bukanlah suatu proses yang mudah kerana ia memakan masa serta kemahiran yang tinggi dari Team Ozogroup yang terlatih. Abang Adi sentiasa ingatkan Team Ozogroup bahawa kualiti serta kekemasan harus dijadikan keutamaan dan bukannya sekadar siap dan janji ada.

bahagian frame lain pada Grill tahan lama 


Pada anda diluar sana yang masih memusing mencari tempat untuk memasang Grill tahan lama dan Grill tahan lama Puchong, kini anda tidak perlu susah dan hanya perlu TEKAN LINK dibawah atau SMS/Call pada nombor 017-6077844 (Abang Adi)
.
.
Page (OZO Group Puchong): https://web.facebook.com/SmartGateMetal/
.
Ingat OZO Group, “Pantas dan Tuntas”
.
#smartgate #smartpergola #smartawning #smartgrill #smartrenovation #smartmarketing #ozogroup #ozogrouppuchong #ozogroupcreativemarketing #ozogrouprenovation #renovation #marketing #bandarsaujanaputra #puchong #shahalam #damansara #kinrara #bangi #kajang #serdang #serikembangan #klang #semenyih #ampang #cheras #kualalumpur #selangor
.
Update demi update Abang Adi cuba berikan kepada anda semua kerana Team Ozogroup ingin sampaikan segala berita menarik kepada anda dan promosi-promosi yang jauh lebih manfaat khas kepada pelanggan kami. Nasib Abang Adi ada bersama Ozogroup Creative Marketing yang sentiasa berikan kerahan tenaga sepenuhnya dalam menyampaikan berita-berita ini kepada anda, kini dengan Ozogroup Creative Marketing, Abang Adi rasa lebih yakin dengan strategi pemasaran Ozogroup Creative Marketing kerana lebih jitu dan telus dalam apa jua strategi perniagaan. Jadi jangan lepaskan peluang ini untuk bersama Ozogroup Creative Marketing kerana ada banyak manfaat yang bakal anda peroleh.

.
Created by: OZO Group Creative Marketing (010-2680180)



No comments:

Post a Comment