Grill bajet murah dan selamat | Grill bajet murah Puchong

Sepanjang Aidilfitri yang menjemput kita, Abang Adi terasa sayu pulak sebab Ramadhan pergi untuk tahun ini, mudah-mudahan kita bakal bertemu lagi di Ramadhan akan datang. Seronok beraya sememangnya permintaan semua akan tetapi dalam keseronokan ada juga duka yang mendatang kepada pasangan keluarga En Hafez yang terpaksa bersengkakng mata di malam hari akibat Grill yang dibuat sebelum ini pecah dimasuki perompak. Memang pada dasarnya agak sukar untuk menerima hakikat kerana kehilangan hampir RM 10,000.00 dalam satu tragedi rompakan di rumah beliau. Lagi pun semua ahli keluarga telah pulang cuti beraya dikampung halaman. Kejadian disedari apabila semua ahli keluarga pulang kerumah dan menyedari keadaan rumah yang bersepah serta kesan-kesan kopak da beberapa laci dan almari rumah yang terkunci pada awalnya. Setelah membuat laporan polis, En Hafez masih lagi tidak mempercayai apa yang berlaku dan setelah dikaji dan diteliti, beliau mendapati kelemahan pada Grill belakang rumah yang terkopak mudah dan kekunci yang tidak tahan serta berkarat. Justeru pembuatan Grill bajet murah harus dibuat.

penambahan struktur di Grill bajet murah

Setelah mendapati kejadian sebenar, En Hafez segera membuat panggilan kepada Abang Adi unutk membincangkan hal sebenar. Setelah meneliti apa yang disampaikan serta Abang Adi sempat membuat semakan pada struktur semasa rumah En Hafez, dan telah dapati bahawa memang terdapat kesan lemah pada sturktur semasa seperti rekahan dan pemasangan kerja yang tidak elok membuatkan struktur tidak selamat untuk membuat apa-apa tambahan. Jadi Abang Adi telah bersetuju untuk membuat sedikit upgrade pada struktur semasa seperti menambah simen dan memasang penambahan struktur agar ketahan dapat di tingkatkan unutk pembuatan Grill bajet murah Puchong. memang pada dasarnya agak mencabar untuk dibuat, akan tetapi berdasarkan pengalaman yang Team Ozogroup ada, Abang Adi berkeyakinan tinggi bahawa segala masalah dapat disiapkan dalam tempoh yang ditetapkan.

penelitian pemasangan Grill bajet murah Puchong

Pemotongan bahan telah dibuat untuk Grill bajet murah Puchong dan sebahagian Team Ozogroup ada ke rumah En Hafez untuk membuat penambah baikan pada struktur sedia ada sbebelum proses pemasangan berlaku. Segala proses berjalan dengan lancar dan tepat pada waktunya, Abang Adi sendiri agak terkejut kerana segala siap dalam tempoh yang ditetapkan serta hasil agak memuaskan. Tepat pada hari pemasangan, Team Ozogroup telah datang untuk memasang Grill bajet murah di rumah En Hafez tanpa sebarang gangguan dan struktur tambahan kini lebih kuat dan tahan lama kerana telah mendapat sentuhan dari Team Ozogroup yang sememangnya pakar dalam proses penambah baikan rumah

Grill bajet murah siap dipasang

Segala berjalan dengan lancar dan rumah En Hafez yang membuat Grill bajet murah sempat disiapkan dalam tempoh terdekat dan cepat tanpa sebarang masalah menimpa. Walaupun pada dasarnya tiada apa yang harus dirisaukan, akan tetapi Abang Adi tidak menjadikan itu sebagai masalah terbesar dan jika En Hafez tidak membuat tindakan pantas untuk membuat Grill bajet murah bersama Team Ozogroup, kebarangkalian kejadian sama akan berulang dan bertambah serius jika tidak diambil tindakan sewajarnya. Memang kelihatan wajah ceria pada En Hafez kerana beliau tidak perlu lagi bersengkang mata untuk menjaga keselamatan rumah beliau dan jaminan Team Ozogroup, mereka dalam keadaan yang selamat dan boleh bergembira seperti biasa.

Grill bajet murah diluar

Pada anda diluar sana yang masih memusing mencari tempat untuk memasang Grill bajet murah dan Grill bajet murah Puchong, bole terus tekan link yang diberi atau call/SMS 017-6077844 (Zaidi)
.
link—> 
http://ozogroup.wasap.my
link—> 
http://ozogroup.wasap.my
link—> 
http://ozogroup.wasap.my
link—> 
http://ozogroup.wasap.my
.
Page : https://m.facebook.com/SmartGateMetal/
.
Ingat OZO GROUP, “PANTAS TUNTAS”
.
#smartgate #smartpergola #renovation #ozogroup #done #grill #puchong #bangi #serdang #kajang #semenyih #balakong #bandarsaujanaputra #serikembangan #bandarkinrara #bandarsungailong #shahalam #damansara #klang #puncakperdana #puncakalam

No comments:

Post a Comment