[DONE] PERGOLA MUDAH RAPUH | PERGOLA MUDAH RAPUH PUCHONG

Kejadian ini berlaku dalam tempoh yang agak rapat, dalam keadaan perbelanjaan yang agak tidak stabil serta kewangan yang agak rapuh membuatkan keluarga En Azizul kini dalam keadaan yang agak serba-serbi kekurangan. Kejadian yang berlaku kepada Pergola mudah rapuh rumah beliau yang mula rapuh menjadikan situasi keliling rumah agak merbahaya apabila berlaku hujan kerana ada serpihan Pergola mudah rapuh Puchong yang memasuki kawasan rumah dan berkemungkinan terjatuh pada ahli keluarga. Walaupun usia rumah baru sahaja 5 tahun akan tetapi kondisi Pergola mudah rapuh Puchong yang sedia ada seolah-olah melebihi 20 tahun. Lalu En Azizul cuba mencari solusi dalam laman Facebook akan tetapi tiada yang berkenan di hati kerana beliau ingin menyelesaikan masalah Pergola mudah rapuh nya.

pemasangan kerangka menggantikan Pergola mudah rapuh

Setelah seminggu mencari, beliau menjumpai artikel dari Team Ozogroup yang menyatakan mereka berkemampuan membuat Pergola dalam kos yang budget serta harga mampu milik. Melihatkan keadaan Pergola mudah rapuh beliau, keputusan harus diambil segera lalu beliau membuat panggilan kepada Abang Adi selaku wakil dari Team Ozogroup. Pertemuan pertama dibuat bagi meneliti keadaan semasa struktur rumah. Abang Adi memang seorang yang peramah dan amanah kerana kaedah kerja yang beliau buat membuatkan ramai yang gemar dengan hasil kerja Abang Adi. Setelah meneliti, Abang Adi ada berikan cadangan dalam menggantikan Pergola mudah rapuh Puchong ini kerana terdapat beberapa struktur asas yang telah rosak.

perincian Pergola mudah rapuh sebelum pemasangan 

En Azizul cuba membuat perbandingan herga, namun beliau dapati bahawa tiada syarikat yang mampu memberikan harga yang berpatutan serta kualiti kerja setanding dengan Team Ozogroup. Keputusan yang diambil oleh beliau merupakan keputusan yang bijak dan kini projek penggantian Pergola mudah rapuh dilaksanakan dengan telitinya oleh Team Ozogroup. Proses penggantian Pergola mudah rapuh Puchong dimulai dengan mencabut sturuktur asal Pergola mudah rapuh pada dinding dan struktur lama. Kemudian penggantian kepada Pergola mudah rapuh dimasukkan secara berturut agar kekemasan dapat dijaga dan diteliti dengan lebih mendalam agar tiada kecacatan akan berlaku. Akhir sekali setelah segala pemasangan selesai, proses mengemaskini Pergola dibuat agar kelihatan lebih kemas dan sentiasa terawat.

semakan terkahir Pergola mudah rapuh sebelum selesai

Ternyata kelihatan wajah gembira dari En Azizul yang mendapat servis terbaik dari Team Ozogroup menjadikan pihak Team Ozogroup gembira dapat berkhidmat dengan jayanya bersama beliau. Dari awal hingga keakhir proses penggantian Pergola mudah rapuh dilaksanakan tanpa sebarang masalah dan En Azizul benar-benar gembira melihat hasil kerja tersebut dan kini kian memberi update semasa pada pihak Team Ozogroup kerana berjaya menggantikan Pergola mudah rapuh lama.

gambaran terakhir setelah selasai menggantikan Pergola mudah rapuh Puchong


Pada anda diluar sana yang masih memusing mencari tempat untuk menggantikan Pergola mudah rapuh dan Pergola mudah rapuh Puchong, kini anda tidak perlu susah dan hanya perlu TEKAN LINK dibawah atau SMS/Call pada nombor 017-6077844 (Abang Adi)
.
.
Page (OZO Group Puchong): https://web.facebook.com/SmartGateMetal/
.
Ingat OZO Group, “Pantas dan Tuntas”
.
#smartgate #smartpergola #smartawning #smartgrill #smartrenovation #smartmarketing #ozogroup #ozogrouppuchong #ozogroupcreativemarketing #ozogrouprenovation #renovation #marketing #bandarsaujanaputra #puchong #shahalam #damansara #kinrara #bangi #kajang #serdang #serikembangan #klang #semenyih #ampang #cheras #kualalumpur #selangor
.
Update demi update Abang Adi cuba berikan kepada anda semua kerana Team Ozogroup ingin sampaikan segala berita menarik kepada anda dan promosi-promosi yang jauh lebih manfaat khas kepada pelanggan kami. Nasib Abang Adi ada bersama Ozogroup Creative Marketing yang sentiasa berikan kerahan tenaga sepenuhnya dalam menyampaikan berita-berita ini kepada anda, kini dengan Ozogroup Creative Marketing, Abang Adi rasa lebih yakin dengan strategi pemasaran Ozogroup Creative Marketing kerana lebih jitu dan telus dalam apa jua strategi perniagaan. Jadi jangan lepaskan peluang ini untuk bersama Ozogroup Creative Marketing kerana ada banyak manfaat yang bakal anda peroleh.

.
Created by: OZO Group Creative Marketing (010-2680180)


No comments:

Post a Comment