Awning rumah murah tahan lama | Awning rumah murah Shah Alam

Awning rumah murah tahan lama memang menjadi buruan ramai rakyat Malaysia dimana siapa yang tidak mahukan sesebuah harga yang murah serta berkualit. Tapi ramai yang tidak tahu bahawa Abang Adi sendiri ada kisah yang agak sadis dimana En Bakar seorang usahawan berjaya telah terkena jerat dimana Awning di rumahnya tercabut dari pemasangan setelah ditiup angin kuat. Pada mulanya beliau membuat Awning dengan keadaan terburu-buru sehinggakan tidak meneliti bahan serta kualiti yang diberikan. Padahnya apabila suatu hari dimana hujan lebat menimpa bandar Shah Alam, Awning rumah beliau habis tercabut dan terjatuh menghempap kereta beliau. Dianggarkan kos yang perlu ditangguh En Bakar melebihi RM10,000 dan beliau sendiri amat menyesal atas tindakan yang dibuatnya sebelum ini.

kerja pemasangan Awning rumah murah Shah Alam

Mendengar kisah luahan En Bakar, terasa amat kasihan pada beliau lalu Abang Adi cuba memberi tawaran yang menarik serta nasihat kepada En Bakar untuk membuat Awning rumah murah, Nasib En Bakar sempat melihat update yang dibuat oleh Ozogroup di Facebook dan terus membuat panggilan kepada Abang Adi untuk datang memberi khidmat konsultasi mengenai Awning beliau sekarang. Melihat kepada keadaan semasa, jika dilewatkan lagi tempoh pemasangan Awning rumah murah Shah Alam maka kejadian tidak diingini akan berlaku seperti serpihan mengenai kepada anak-anak beliau dan sebaliknya. Maka keputusan untuk membuat Awning rumah murah telah dipersetujui maka Abang Adi dan Team terus datang untuk membuat ukuran akhir serta pemilihan bahan.

pemasangan zink untuk Awning rumah murah

Permulaan setelah selesai kerja ukur, Abang Adi ada berikan contoh bahan-bahan yang wajar digunakan serta kena pada bujet yang diberikan. En Bakar amat mudah untuk berurusn kerana beliau sendiri amat khuatir kejadian yang sama berlaku. Jadi bagi mengatasi masalah tersebut, Abang Adi sendiri telah memberi jaminan bahawa Awning rumah murah beliau tidak akan tercabut kerana akan diikat kuat pada struktur yang dipasang. Setelah siap semua, maka proses pemotongan dan pemasangan berlaku dengan kadar yang cepat dan teliti agar sempat disiapkan sebelum puasa. Memang agak mecabar pada pihak Team Abang Adi kerana bukan mudah untuk membuat sesebuah Awning rumah murah Shah Alam kerana penelitian yang diberi amat telus serta padat supaya kekemasan dan keselamatan keluarga En Bakar terjamin. Pada hari pemasangan berlaku, segalanya berjalan dengan lancar dan sempat jua siap dalam tempoh yang diberikan.

penelitian sebelum meletak zink pada Awning rumah murah Shah Alam

Terpancar wajah gembira En Bakar yang sentiasa menantikan saat untuk Awning rumah murah beliau siap dipasang dan beliau sendiri amat kagum kerana projek yang diberikan dapat disiapkan dalam tempoh terdekat dan pantas. Keadaan staff juga yang amat mesra serta ramah, ditambah lagi dengan pemberian tips penjagaan Awning rumah murah Shah Alam agar jangka hayat Awning rumah murah bertahan lebih lama serta selamat diguakan. Tidak salah tindakan En Bakar kerana setelah beliau melihat iklan serta update terkini kami di Facebook beliau tidak teragak-agak untuk terus membuat panggilan bersama Ozogroup dan kini beliau rasa lebih selamat dan gembira.

Awning rumah murah siap dipasang

Pada anda diluarsana yang masih mencari Awning rumah murah serta memusing mencari dimana Awning rumah murah Shah Alam untuk membuat autogate atau pergola jangan takut jangan segan terus tekan sahaja pada link yang dibawah untuk terus berhubungi dengan kami atau jika ingin call atau sms pun boleh di nombor berikut 017-6077844 (zaidi)
.
.
Ingat OZO GROUP, “PANTAS TUNTAS”

No comments:

Post a Comment